خدمات عروسی

مراسمات عروسی

خدمات عروسی

مراسمات عروسی

  • ۰
  • ۰

می توانید برای تزئین باغ تالار از شاخه های خشک درختان و نور شمع استفاده کنید و فضایی صمیمانه و گرم را در جشن عروسیتان ایجاد کنید. می‌توانید یک تکه از تور لباس عروسی مادرتان را ببرید و با آن گردنبد درست کنید و روز عروسی آن را بیاوزید. اگر مادرتان اجازه نداد که پیراهنش را پاره کنید (که قابل درک هم هست)، در عوض آن را به همه نمایش دهید. پیراهن مادرشوهر آینده و مادربزرگ ها را هم بگیرید (اگر نگه داشته باشند) و آن‌ها در کنار هم بچینید. عکسی بگیرید که در آنه هر کدام یک تصویر از مراسم ازدواج مادر و پدرتان را به دست دارید.  عکسی از پیراهن‌تان و تصویر مادرتان در روز عروسی‌اش در پس زمینه بگیرید
عکس مورد علاقه‌تان از روز عروسی مادر پدرتان را بازسازی کنید. یک عکس مخصوص پدر و مادرتان با لباس عروسی بگیرید و بعد از مراسم با آن سورپرایزشان کنید. از اولین لحظه‌ای که پدرتان در لباس عروسی می‌بیندتان عکس بگیرید. یک تکه از یکی از پیراهن‌های پدرتان را به شکل قلب بر روی پیراهن عروسی‌تان بدوزید. برای مادر و پدر و مادر و پدر همسرتان دستمال‌های پارچه‌ای با پیام‌های زیبا تهیه کنید و به آنها هدیه دهید. با مادر و مادربزرگ‌تان از حلقه‌های‌تان عکس بگیرید. می‌توانید روی زیرلیوانی‌های روی میز پیام‌هایی به مادر و پدرهای‌تان تقدیم کنید. پیش از “بله” گفتن مکث و کنید و مادرتان را ببوسید. پیش از ترک کردن مراسم با همسر جدیدتان با یک بوسه به پدرتان یادآوری کنید که هنوز هم بخش مهمی از زندگی‌تان است. تاریخ عروسی‌تان را روی پیراهن‌تان بدوزید. حرف اول اسم خود و همسرتان را روی تور عروسی تان بزنید.  اگر علاقه دارید که از گل های معطر استفاده کنید سعی کنید فقط در دسته گلتان بکار ببرید زیرا گل های معطر ممکن است حساسیت , سردرد و دیگر بیماری ها را برای شما و مهمانانتان به همراه داشته باشد.
میز شام عروسی از مواردی است در برگزاری عروسی دارای اهمیت بسیاری بوده چرا که تمامی غذاهای عروسی بروی آن سرو می شود و تزئینات میز شام عروس و داماد در آن شب بسیار چشم گیر بوده و میهمانان توجه خاصی را به آن می کنند.
حتی ممکن است دوستان و آشنایان را از تزئینات و نحوه ی چیدمان میز عروسی شما عکس های تزئینی گرفته و بعدها جهت مرور خاطرات به آنها رجوع کرده و آنها را تماشا کنند.
بنابراین هرچه غذاها بهتر چیده شوند میز شام هم از نظر اندازه و ابعاد مناسب باشد قطعا تاثیر بیشتری در اجرای مراسم عروسی شما خواهد داشت.
اینروزها اهمیت این موضوع به قدری است که عروس و دامادها قبل از رزرو محل برگزاری عروسی خود از موسسات تشریفاتی نمونه هایی از عکس میزهای شام را در خواست کرده تا از کیفیت مناسب و مطلوب آن مطمئن شوند.
میز شام عروسی هم می تواند توسط کارکنان تشریفات و خدمات عروسی چیده شوند و هم عروس و داماد اگر طرح خاصی را مد نظر دارند می توانند میز شام را خودشان بچینند.
میز شام می بایست در قسمتی قرار گیرد که در معرض دید مهمانان باشد.این نکته را فرامش نکنید که این میز تنها یکبار در زندگی شما عروس و داماد گرامی چیده می شود بنابراین باید تلاش خود را برای هر چه زیباتر شدن آن به کار بست.


  • ۹۷/۰۳/۲۷
  • بهاره اکبری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی